Hundeschule

 

Hundeschule Beate Bachmaier

 

 

Das ist Beate Bachmaier, Verhaltenstherapeutin für Hunde, seit Jahren unserem Verein freundschaftlich verbunden und immer zur Mithilfe bereit.

 

 

Beate finden Sie jetzt auf ihrer eigenen homepage, ansehen lohnt sich

 

www.hundeschulebachmaier.jimdo.com

 

So schaut es aus, wenn die Junghunde und Welpen von Beates Hundeschule die Rottaler Tierfreunde auf dem Weihnachtsmarkt besuchen.

Bruno Bachhuber: "Mit mia kinnts es ja mocha, mia is des Wurscht, wei i bin oiwei schee.."
 

 

Sally Aigner: "Ich bin ja no so kloa und mia stengan einfach Flügerl bessa ois wia a Gweih"

 

Kira Bachhuber: "Mei, san de kindisch... de hörn scho wieda auf, i kanns derwartn"

 

Malibu Pelzer:"und oiwei machans ma mei Frisur kaputt, i kanns wieda richtn bis passt..."

 

Amy Effmert: "O mei, Frauli, is denn dir gor nix zu bled..."

Bärbl Effmert: "Na, eigentlich ned, schau mi a...."